2014. április 21., hétfő

Mirai Nikki



  Hogy miért éppen a Mirai Nikki-t választottam következő áldozatomul ? Talán , mert először a kedvenceimmel szeretnék leszámolni, és talán azért is, mert ilyen későn már alig fog az agyam, de a Mirai Nikki-re akkor is emlékeznék , ha álmomból vernének fel.
  Amano Yuukiteru egy átlagos ,magánakvaló középiskolás fiú barátok  és emberi kapcsoltatok nélkül. Magányában a fiú naplót vezet a telefonjában és néha elbeszélget képzeletbeli barátaival, akikről kiderül, hogy holott egyáltalán nem átlagos élőlények attól még nem csak Yuuki képzeletében élnek. Egy nap Deus , Yuuki egyik képzeletbeli barátja és nem melesleg az idő és tér ura elmondja Yuukinak , hogy ezentúl telefonjában láthatja majd a jövőjét. Az elején a fiú, hitetlenkedik, majd kihasználja a telefon előnyeit. Csak akkor fogja fel a helyzet fontosságát , mikor találkozik a gyönyörű, de láthatóan cseppet sem százas Yunoval aki állítása szerint egy újabb naplótulajdonos, vagyis látja a jövőt. Innentől veszi kezdetét a történet a szerelemről, az őrületről ,a félelemről és a küzdelemről, amelyben csak egy maradhat. Ez a valaki pedig Deus helyére lép majd és övé lesz a hatalma is.

   Be kell vallanom , hogy én úgy vágtam bele az animébe, hogy fogalmam sem volt mivel állok szemben. Mivel abban a szezonban néztem , amikor az anime is készült , minden héten a megszokott csütörtöki napot azzal töltöttem , hogy lestem , mikor kerül fel az új rész. Megdöbbentem, csodálkoztam ,és csak úgy faltam a sorozat minden egyes szavát és rezzenését. Függővé váltam és éreztem minden elvonási tünetet, ha a megszokott csütörtöki napon , csak egy órát is késett imádott animém fordítása. Azt hiszem ez az első és egyelőre egyetlen olyan anime, sorozat, film vagy akár bármi is amit láttam ,ami ilyen nagy hatással lett volna rám, és ennyire elismerném a mesteri munkát. Tetszett a történet, a grafika , a karakterek , a zene , minden. Még Yuuki bénázása is tetszett, mert azt hiszem  ha nem  gyáva kisfiú lett volna ,akkor lenne ennyire élvezetes látni, ahogy lassacskán felnő , beérik és megtanul szeretni. Szeretni egy olyan embert , akit nem könnyű, megtanult értékelni olyamit , amit addig sosem tudott volna. Azt hiszem az animének hatalmas a mondanivalója , és szinte azért kiállt, hogy mégegyszer tátott szájjal nézd végig az egészet. A kedvenc karakterem Yuno, aki habár egy ártatlan rózsaszín hajú kiscsajnak tűnik, egy gyilkos dög. Bárkit kicsinálna , még Yuuki szüleit is , csak hogy Yuuki vele legyen.
    De a lelkizés után , el kell mondanom , hogy ez egy brutálisan jó akciójelenetekkel rendelkező sorozat, igazán látványos csonkításokkal, amiket  érdemes megnézni. Vérrel és kitépett végtagokkal sem fukarkodik, mivel a hasadt személyiséggel rendelkező Yuno bőven ad okot, hogy ne ússzuk meg eggyik részt sem vér nélkül.
     A történetvezetés igazán gördülékeny, nem ragad le sokáig egy részletnél sem . Ügyesen kifigurázza néha a nézőt, mert habár mindenképpen Yuukiéknak akarsz szurkolni, bemutatja az ellenfelei életét, és problémájit is. Végül aztán azon kapod magad, hogy  máris hatalmas dilemmába kerülsz amiből ki sem tudsz kecmeregni egy jó idejig.
   A sorozathoz negatív hozzáfüsznivalóm nincs, ajánlom mindenkinek, kivéve a gyenge idegzetűeknek és a nagyon fiataloknak. Biztosíthatok mindenkit, hogy aki a műfaj kedvelője azt nem éri csalódás, aki meg nem igazán van oda az ilyesmiért, az ezért az egy sorozatért kivételt fog tenni.
10/10 Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése