2014. április 18., péntek

Obszidián(Jennifer L. Armentrout)

    Hogy mit is gondoltam eme remekműről , mikor a kezembe vettem ? Őszintén megmondom : Twilight koppintás, méghozzá a rosszabb fajtából...még nyálasan beszélő fénylő vámpírok sincsenek benne. (Témától eltérően , -kizárólag zárójelben ahogy a logika tanárnőm mondogatja mindig-, melyik az a töketlen vámpír aki nem hal szörnyet azonnal ha kiteszi a lábát a napra?(természetesen a varázslat által védett Salvatore fivérek fel vannak mentve khm :P) ) És mi az , hogy még csillog is hozzá? Hát nem egy szerencsétlen csillagszóró...(És igen az a csaj rakja a következő gondolatát is már a 200. zárójelbe aki fél évig fülig szerelmes volt Edwardba...Bár úgy érzem szerelmünk egyoldalú és igen kedvező volt számára...Minden könyvet megvettem, méghozzá kemény borítóval. Mondjuk azt még ma sem bánom. Az ember fejlődik és felnő...és igen néha még ma is elolvasom :P)

 

   De a rengeteg zárójel és előítélet után nekikezdtem olvasni. Meglepően izgalmasnak bizonyultak a történések, de az még jobban meglepett, hogy hajnali 4-kor is azt mondogattam magamnak:*Oké, leteszem, csak még egy fejezet.* Ilyen nem történt velem "Az Éhezők viadala" c. könyv óta, ami nem mellesleg az egyik kedvenc könyvem .
   Tetszettek a szereplők, túlságosan is. Katy karakterével teljesen tudtam azonosulni, és éppen ezért sokszor úgy éreztem , hogy rám férne egy nagy adag verés, mármint hát Katy-re. Sokszor nem úgy reagált, ahogy én akartam ,de hát ez egy könyv és habár minden könyv egy kis darabunk, egyik sem vagyunk teljesen mi. :) Aztán ott volt Daemon a rettentően szexi , de bunkó, tipikusan elérhetetlen 'de úgy is beleszeret a főszereplőbe ' karakter, aki naná , hogy beleszeret a főszereplőbe. Ennek ellenére sokszor volt kiállhatatlan és sokszor küldtem volna el 'szórakozni a bunkó nénikéjéhez.' Mikor azt gondoltam obszidiánnal lehet neki ártani, hát nekiültem megnézni , hogy mi ez a kövecske,  mikor megláttam , hogy hogy is néz ki valójában a fejembe szállt és már másképp néztem Daemonra. Csak arra tudtam gondolni , hogy Katy cica én biz' már rég nekilódítottam volna egyett. Hupsz aztán rájöttem , hogy mégse árt neki. Hát ez van .
    Az egyik kedvenc szereplőm (Hát nem volt olyan nagy a felhozatal) Dee volt Daemon húga, aki mindig szint hozott a történetbe, a néha túl 'csajos' modorával.
    Persze nem maradhat ki a csaj, aki utálja a  főszereplőt, és akinek a nevét SPOILER veszély miatt nem írom le.
    És hát a csattanó, amivel azért nem lövök le sok mindent,  Daemon is szembeszállhatna Edwarddal és talán győzne is, de ezt már hagynám , hogy ti olvassátok el.
    Mind érdekesség leírnám, hogy a borítokón szereplő férfi, aki nem mellesleg szerintem , nem olyan mint Daemon (izlések és pofonok )   magyar származású. Nemsokára kezemben a második rész is, szóval arról is írok majd pár szót.
     Ennyi lenne a rövid véleményem a könyvről. Én 9/10-et adnék a könyvre és szerintem meg is éri a pontját :) Ajánlom minden tininek és szerelemre meg akcióra vágyó felnőttnek is. Jó szórakozást!
Köszönöm a rám szánt időt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése