2014. június 23., hétfő

Aquarion Evol

Sziasztok, kb. egy hónapnyi  kimaradás után újra belevetem magam a bloggolásba...Gondolom örültök :P
Nos a mostani szerencsés áldozatom a már a címben is említett Aquarion Evol, vagyis a Sousei no Aquarion című anime 2. évadjának is tekinthető alkotás. Az első évadról itt találhattok pár szót.
   

     Mielőtt belefognék a jellemzésbe, előre szeretném bocsájtani, hogy nem ajánlom az anime megtekintését az első évad alapos ismerete nélkül.Véleményem szerint az Aquarion Evol megértéséhez, és mindenek előtt a teljes métékű élvezhetőséghez szükséges az első évad is. Hiába mondja mindenki külön történetnek, bizton állíthatom, hogy legalább annyira fontos ennek is az első évadja, mint az Inuyashának, a Narutónak, vagy bármelyik másik több évadból álló animének.
       Az első évad, vagyis a Sousei no Aquarion után 12.000 évvel járunk, ami nem jelenthet mást, mintsem hogy a legenda megismétli önmagát. Amato-kun történetünk főszereplője egy moziban dolgozik, és minden adandó alkalommal levetíti kedvenc filmjét, pedig az már senkit nem érdekel a film régisége miatt.  Egyik nap miközben az "Aquaria Égboltja" ismét lejátszásra kerül Amato-kun mégis talál egy immáron rajongóvá vált lányt : Mikono-sant. Mikonot teljesen meghatotta a film, és beszélgetésbe elegyedtek Amato-kunnal és egy afféle első randi veszi kezdetét, amikor a várost megtámadják a Bukott Angyalok. Amato és Mikono menekülésbe kezd, amikor megmentésükre siet egy Aquaria nevezetű három vektorból álló csapat, amit a Bukott szinte azonnal vissza is ver. Amato és Mikono kitségbeesésükben és a nagy izgalmaik közepette valahogy belekerülnek az egyik Vektorba. Amato-kun kimondja Aquaria igazi nevét, azaz Aquariont és megtörténik az ősi egyesülés , ezzel létrehozván az Aquarion Evolt ésvisszaverik a Bukott támadását.Azonban a bonyodalomak csak ez után következnek .  


   Az alaptörténet szinte azonos az Sousei no Aquarion történetével (és akár hiszitek , akár nem) ezzel párhizamosan  teljesen más is.  A történetvezetés aprólékosan kidolgozott, elég könnyen értelmezhető és mégis kellően gyors. A karakterek részéről is jól végig vezették a dolgokat, bár néha úgy éreztem a készítők 5 évesnek tartanak bennünket annyira a szájunkba rágtak midnent, de hát ez van semmi sem lehet tökéletes (csak én). A főszereplők szerethetőek, bár azt hiszem a mellékszereplőkkel jobban szimpatizáltam, ezt bizonyítja, hogy a két favourite párosom tagjai mellékszereplők. Nem tudom miért, de engem idegesített a "szerencsétlen harmadik" szerepébe bújtatott Zessica, nekem valahogy ellenszenves volt amikor nagyon hajtott Amatora, talán azért is , mert még az elején sokkal inkább el tudtam őt képzelni a fiú mellett, mintsem Mikonot. Aztán szerencsére a sorozat közepe fele Mikono is bekemyényített és elérte, hogy Amato párjaként tekinsek rá.  
     Ha a mellékszereplőkről kellene beszélnem , csak annyit tudnék mondani, hogy a Paradise Kiss mellékszereplői óta nem találtam számomra ennyire szerethető , érdekes és jól megformált mellékszereplőket.Mint ahogy már az előbb is áradoztam kedvenc párosaim is vannak ám :
  • A félénk páros:Yuonoha és Jin
  • És az általam csak "Lyukasoknak" nevezett páros: Andy és Mix :)
  Ha mellékszereplőkről beszélünk , akkor muszáj megemlítenük még a Neo Diva fedélzetén tevékenykedő tábornokot, aki újra színre lép okosmondásaival és varázslataival, és olyan dolgokat tudhatunk meg tőle, avagy róla, amik egészen megváltoztatják nem csak az Aquarion Evol, de a Sousei no Aquarion értelmezését is. Rá igazán érdemes figyelni.
   A grafikája hű a 2000-es évekhez. Szép , erős színekkel dolgozó, részletesen kidolgozott háttér, ügyesen megformált karakterek , csodálatosan szép szemek, szóval  minden ami  szem szájnak ingere.
A szinkronok is tetszetősek voltak, ne röhögjetek , de figyeljétek meg Süsü szinkronját, nekem az övé jött be a legjobban :D 
    Aztán a legvégére hagytam a zenét...mert hát a zene a mindenem. De persze már az elején is tudtam , hogy nem fogok csalódni, hiszen az openingeket , illetve az endingeket Akino és a csapata énekelte fel, akikbe az első évad megnézése után teljesen belezúgtam . Itt van egy kis izelítő annak aki még nem ismeri őket:

   Összeségében imádtam az animét, és csak úgy faltam a részeit. Ajánlom minden fantasy és romantika kedvelőnek ,de előre szólok azoknak akik már az első évadban is túl soknak tartották a "nyáladzást", hogy ebben sokkal több van . Sőt , azt hiszem minden csak arról szól. Ennek ellenére élvezhető , úgyhogy hajrá emberek és a vakációra való tekintettel  mindeki tartson egy anime maraton napot, ahova beférteti eme csodát. További szép napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése