2014. április 18., péntek

Kínos!(Awkward)


   Amerikai sorozat amely 2011-ben indult, mostanig 3 évadot élt meg, és hazánkban is nagy sikernek örvend. Igen kedves olvasóim nem más ez, mint a nevéhez is hű Kínos c. sorozat.

   A történet egy lány "Kínos " kalandjait írja le. A látszólagos öngyilkossági kísérletén, a balul elsült blogbejegyzésein és a beteljesületlen szerelmén keresztül.
  Bevallom őszintén , mikor elkezdtem nézni a sorozatot, nem vártam tőle mást ,mint egy kellemesen eltöltött estét, amit meg is kaptam . De nem többet. Persze nagyon érdekes, és a részek csak úgy nézették magukat egymás után ,de mégse volt benne semmi olyan , amitől emlékeznék rá több év múlva. Na jó én is keresem a hibákat , hisz  nyilvánvaló, hogy  ez a sorozat tinisorozat ,tele szerelemmel , bánattal és Kínos szitukkal, aminek nem volt olyan hatalmas mondanivalója, legalábbis szerintem .
  Egy biztos nagyon szivesen fogom folytatni, csak azért is , hogy lássam a néha rettenetesen idegesítő főszereplő, Jenna szerelmi és lelki kalandjainak befejezését.
   A történetben , legalábbis az első két évadban ahogy én  láttam, két fő hím játszott szerepet. Matty, Jenna első és legnagyobb szerelme, aki elég kótyagis annak fényében, hogy idegességében saját magát szagolgatja.

 Ellenfele pedig a 14-nek is alig kinéző Jake, aki mindig zavarban van , kivéve mikor nincs, de akkor is nagyon próbál keresni valamit, amin beparázhat.

 Én akkor is Jake-nek szurkolok, hahahahaha. De azt hiszem ezt mindenkinek szíve joga eldönteni.
A szerelmi  tragédiák között megismerhetjük a lány családját, akik szintén nem hétköznapiak, akkor házasodtak össze mikor Jenna megérkezett szerelemgyerekként. Ha jól értelmeztem Jenna anyukája nem volt több 16 -nál , éppen ezért néha akaratlanul is úgy tekint lányára mint eggyik barátnőjére. 
  Aztán ott vannak a barátnők is akik jóban rosszban (rosszban néha nem ) Jenna mellett vannak és általában téves tanáccsal avagy infóval látják el , az amúgy is szerencsétlen lányt.

   Véleményem szerint a sorozat megérdemli 7/10 besorolást, de csakis a könnyű iparban :) Ami azért valljuk be egy reális hely, ennek a szórakoztató sorozatnak .
   Csak azoknak ajánlanám , akiket nem zavar , hogy megszálottak lesznek, és úgy fognak a képernyőhöz ragadni , mint Kiss Ádám az M1-es betelefonálós műsorokhoz :)

Jó szórakozást mindenkinek !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése